Κυριακή 26 Απριλίου 2015

Διεθνής Ημέρα Δημοκρατίας ( 15 Σεπτεμβρίου ) (7)


Σαν σήμερα ένας άνθρωπος είπε την γνώμη του ελεύθερα , τα πιστεύω του και τα θέλω του!

Το ίδιο θα κάνουμε και εμείς από σήμερα και κάθε μέρα , θα λέμε την γνώμη μας ελεύθερα και χωρίς να υπάρχει λογοκρισία. άλλωστε όπου υπάρχει λογοκρισία δεν υπάρχει ελεύθερος άνθρωπος, ελεύθερη καρδιά. 


Ελεύθερες ψυχές μου Καλησπέρα σας.

Αν ρωτήσει κανείς σήμερα τι είναι δημοκρατία ……

ένας πολιτικός α ,χ ,ψ, θα σου πει: ότι είναι το δικαίωμα ψήφου

Αν ρωτήσεις μια αγρότισσα ή έναν αγρότη τι είναι δημοκρατία;

θα σου πει να μπορεί να πουλήσει τα προϊόντα του, όπου θέλει και σε όποια τιμή θέλει.

Αν ρωτήσεις μια νοικοκυρά θα σου πει να ακουστεί η φωνή της μέσα στο σπίτι, αλλά και να φανεί η καθαριότητα στη άποψη της και όχι μόνο στον καθρέφτη του σπιτιού της.

Αν ρωτήσεις ένα παιδί τι είναι δημοκρατία θα σου πει να παίζω, να τρέχω, και να είμαι με τους φίλους μου, χωρίς να με καταδιώκουν και να μου λένε τι πρέπει να κάνω, και θα κάνω αυτό που πρέπει όταν εγώ θέλω να το κάνω.

Αν ρωτήσεις μια γιαγιά και έναν παππού θα σου πει να μου επιτρέψουν να έχω τα παιδιά μου καλά και να έχω καλά γερατειά, να με αγαπούν όσους αγαπάω και να μην με ξεχάσουν τα παιδιά μου, για έναν ηλικιωμένο αυτό είναι δημοκρατία , αυτό πρέπει να κάνει η κοινωνία ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΞΕΧΝΑΕΙ.

Αν ρωτήσεις έναν άνδρα θα σου πει να έχω όσες γκόμενες θέλω , καλλίγραμμες όμορφες και χωρίς μυαλό, και μια απλά να με περιμένει στο σπίτι , να πλένει να καθαρίζει και να ξεσκονίζει το σπίτι.

Αν ρωτήσεις ένα μοναχικό άνθρωπο είναι να του επιτρέψεις να είναι με το ταίρι του παρόλο το χρώμα , φυλή, θρήσκευμα, χώρα …… αυτή είναι η δημοκρατία της αγάπης.

Η κατά την δημοκρατία τέλειοι γονείς θέλουν και κατά την δημοκρατία τέλεια παιδιά , αυτό σημαίνει πέρα από τα ξανθά μαλάκια τις τέλειες μπουκλίτσες τα πράσινα, καφέ, γαλάζια ματάκια θέλουν και κατά παραγγελία προσωπικότητες,γιατρούς δικηγόρους και οικονομολόγους, μα δεν θα ήταν ένας άχαρος κόσμος με αυτά τα επαγγέλματα με άτομα χωρίς προσωπικότητα με τα θέλω των άλλων και χωρίς τα θέλω της καρδιάς τους ;

Αν ρωτήσεις μια κουτσομπόλα θα σου πει να μπορώ να σχολιάσω όποιον θέλω , όπου θέλω και όπως θέλω.

Δημοκρατία για τον καθένα είναι ότι τον εκφράζει , αρκεί να σέβεται και να αγαπάει την διαφορετικότητα ανεξαρτήτως από το πώς την ορίζει ο κάθε άνθρωπος.
Χ.  Άγγελος

Δεν υπάρχουν σχόλια: