Κυριακή 7 Ιουνίου 2015

Τι σημαίνει να είσαι ο εαυτός σου;


Πολλοί μπερδεύουν το να είσαι ο εαυτός σου με το "Μην αλλάξεις ποτέ" και με το "είμαι όποιος είμαι και σε όποιον αρέσω"

Αυτές οι δυο φράσεις είναι ακριβώς το ίδιο το "μην αλλάξείς ποτέ" σημαίνει μείνε όπως είσαι .... όμως λέτε να είναι αυτό το ζητούμενο στη ζωή; να μην αλλάξουμε ποτέ; Κάντε γία λίγο αυτην την ερώτηση στον εαυτό σας...



- Είμαι ο εαυτός μου; ναι ή όχι
ποια είναι η πρώτη απάντηση που σας ήρθε στο μυαλό;


  • Είμαι ο εαυτός μου σημαίνει εκφράζω τον εαυτό μου κάνω αυτό μου μου αρέσει, με ευχαριστεί
  • Δεν κάνω πράγματα από υποχρέωση, μερικά πράγματα θα πρέπει να τα κάνουμε, όμως τον δρόμο της ζωής μας τον διαλέγουμε σύμφωνα με τα δικά μας θέλω 
  • Είμαι περήφανος για αυτά που κάνω, αισθάνομαι ότι γίνομαι καλύτερος με τις επιλογές μου 
  • Μαθαίνω από τα λάθη, μαθαίνω τι δεν θέλω 
  • Μαθαίνω συνεχώς καινούρια πράγματα
  • Φροντίζω τον εαυτό μου και σέβομαι τον χρόνο μου, δίνω τον χρόνο μου σε ανθρώπους που αγαπάω και σε πράγματα που θέλω να κάνω 

Και σε ξαναρωτάω ........ είσαι ο εαυτός σου;

Το να είσαι ο εαυτός σου δεν σημαίνει να μείνεις όπως είσαι, σημαίνει να εξελίσσεσαι και να μαθαίνειςτον εαυτό σου, να κάνεις τη ζωή που αγαπάς και να αξιοποιείς τον χρόνο που σου μένει εδώ, για να γίνεις καλύτερος άνθρωπος, και όταν λέω καλύτερος άνθρωπος δεν εννοώ αυτόν που θα πρέπει να λέει σε όλους ναι, να γίνεται χαλί για τους άλλους όμως, μιλάω για αυτόν που εξερευνεί τον εαυτό του, μαθαίνει να αγαπάει τον εαυτό του, μόνο έτσι θα μάθει να αγαπάει και τους άλλους, μην ξεχνάτε ότι το μεγαλύτερο πρόβλημα μας είναι ότι δεν μας έμαθαν να αγαπάμε τον εαυτό μας ώστε, να τον εμπιστευτούμε αρκέτα, να ψάχνωουμε τις λύσεις μέσα μας και όχι στους άλους , και να θέλουμε το καλύτερο για εμάς και τον κόσμο μας.

Ελεύθερη ψύχη

Δεν υπάρχουν σχόλια: