Κυριακή 12 Ιουλίου 2015

Μην απαιτείς από τους άλλους να αλλάξουν αν δεν ενδιαφέρεσαι γιατί άλλαξαν.


Με ρωτάς γιατί είμαι ψυχρή,
μου λες ότι έχω αλλάξει,
και μου ζητάς να ξανά αλλάξω!



 Όταν μου λες ότι έχω αλλάξει,
μου λες μόνο το πως άλλαξα,
δεν με ρώτησες ποτέ γιατί άλλαξα!

Όταν μου ζητάς να αλλάξω
μου λες το πως να γίνω,
δεν μου λες πως να αλλάξω!

Και εγώ απορώ και αναρωτιέμαι

Αν αξίζει τον κόπο να αλλάξεις για έναν άνθρωπο που δεν ενδιαφέρεται για σένα,
ενδιαφέρεται μόνο για τον εαυτό του,
πως να περνάει αυτός καλά ....
και εμείς να μην του χαλάμε τη διάθεση;

Πως μπορείς να ζητάς από έναν άνθρωπο να αλλάξει
ενώ δεν σκέφτηκες ποτέ τι άλλαξε μέσα του;
γιατί άλλαξε;
τι τον έκανε να αλλάξει;
γιατί πονάει η ψυχή του; ο εσωτερικός του κόσμος......

Μην απαιτείς από τους άλλους να αλλάξουν αν δεν ενδιαφέρεσαι γιατί άλλαξαν.

 Άστους στην ησυχία τους ,
άστους να φύγουν ....
να φύγουν εκεί που ανήκουν ....
σε ανθρώπους που βλέπουν πέρα από την επιφάνεια και την δική τους καλοπέραση .....

Ελέυθερη Ψυχή

Δεν υπάρχουν σχόλια: