Δευτέρα 13 Ιουλίου 2015

Σ΄αυτο που επιβάλει η καρδιά θα υποταχτώ


Σε έχω αγαπήσει και μισήσει με αισθήματα...
που ούτε καν φαντάζεσαι,
το μόνο που δίνει ο ερωτάς σου είναι  απελπισία ..



Μου ανοίγεις και μετά μου γιατρεύεις της πληγές με ένα σου άγγιγμα,
καταραμένο συναίσθημα,
χωρίς εσένα θέλω να πεθάνω,
μαζί με εσένα είμαι καταδικασμένος να ζω..
.
Τα μάτια σου, την καρδιά μου έχουν υπνωτισμένη και σε μια φυλακή μέσα κλεισμένη....
Κοιτάζω κάθε φορά κάθε γωνιά που ο ερωτάς άφησε σημάδια,
και τα ρωτάω γιατί ενώ σε σιχαίνομαι σε ζητώ;;;
γιατί θέλω να καταστραφώ;;;

Δεν ξέρω τι νιώθεις όταν έρχεσαι δίπλα μου μετανιωμένη,
αν νιώθεις πως χτυπά η καρδιά κομματιασμένη;
όταν στο στήθος μου ακουμπά το πρόσωπο σου,
αισθάνεσαι ότι ήμουν δικός σου;

Αγαπημένη μου δεν ξέρω τι αισθάνεσαι εσύ για μενα,
δεν ξέρω αν πιστεύεις στα αισθήματα μου,
τι καταλαβαίνεις από την σιωπή μου;
ότι, φοβάμαι να σου δείξω τα αισθήματα άλλα θέλω τα χείλη σου να γίνουν δικά μου ...

Ο τρόπος που με κοιτάς η στάση που κρατάς μου δείχνει πως άλλον θέλεις και αγαπάς,
 για αυτό θυμώνω και βρίζω για μια στιγμή θέλω να σε χτυπήσω.......

Δεν σε θέλω,
δεν σε ζητώ,
τον ερωτά μου πεισματικά θα σου αρνηθώ
μα και πάλι δεν σε ξεχνώ

Σ΄αυτο που επιβάλει η καρδιά θα υποταχτώ
και θα παλέψω να σε έχω εδώ
και θα ζήσω μόνο για αυτό.....

Ας καθίσουμε αντικριστά για τελευταία φορά,
να πούμε ότι μας πονά ειλικρινά,
υπόσχομαι να μη με δεις να γονατίζω
μα και αν συμβεί αυτό

θέλω να με κοιτάξεις γεμάτη οργή και να με αποχαιρετήσεις με τη πόρτα κλειστή ...

Ο Άγγελος

Δεν υπάρχουν σχόλια: