Πέμπτη 6 Αυγούστου 2015

373


1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Α Π Ο ΔΕ ΧΟ ΜΑ Ι ...σημαινει σε πολλες καταστασεις.. "Απο Δέ Χώμα Ισως ηρθες σαυτη την ζωή πριν καταληξεις παλι εκει.. εχε μονο ΠΑΙΔΙΚΗ ΚΑΛΩΣΥΝΗ ΜΕΧΡΙ ΤΈΛΟΥΣ....Συχνα με προβληματιζει το γεγονός,οτι το τοσο μεγάλο μέρος του εγκεφάλου μας μενει σε αδράνεια...Ισως λοιπον η φαντασία μας αφυπνιζει καποιες απο τις αγνωστες δυνατότητες του!!η φαντασία ειναι το προτερημα, ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΣΤΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΠΙΘΥΜΟΥΜΕ-ΘΕΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΜΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΜΕ!!ΕΧΩ ΑΥΤΟ ΤΟ ΧΑΡΙΣΜΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΕΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΠΟΥΔΑΙΟ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΕΙΣ "ΤΟ ΓΝΩΘΙ Σ'ΕΑΥΤΟΝ” ΘΑΥΜΑΖΩ ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΑ ΟΛΟΥς ΟΣΟΥς ΕΧΟΥΝ ΚΛΕΙΣΕΙ ΕΙΡΗΝΗ ΜΕ ΤΑ ΓΗΡΑΤΕΙΑ ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΔΕΧΤΕΙ ΣΑΝ ΑΝΑΠΟΦΕΥΚΤΑ ΚΑΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΣΤΑΘΟΥΝ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΑΥΤΑ..ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΔΥΝΑΜΗ,ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΗΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΑΝΕΠΤΥΓΜΕΝΗ ΑΙΣΘΗΣΗ ΤΟΥ ΧΙΟΥΜΟΡ!!!!!!!!!!ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΟΡΤΑΖΟΥΜΕ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΗΜΡΕΡΑ ΤΩΝ ΓΕΝΕΘΛΙΩΝ!!!
ΥΠΑΡΧΕΙ ΖΩΗ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΛΠΙΔΑ ...ΑΠΟΔΕΧΟΜΑΙ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ,ΒΑΣΙΖΟΜΑΙ ΣΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ ΚΑΙ Η ΕΛΠΙΔΑ ΜΕ ΤΟΝ ΦΟΒΟ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ ΣΕ ΑΔΙΑΚΟΠΗ ΜΑΧΗ ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΠΑΨΑ ΝΑ ΕΛΠΙΖΩ...ΔΕΝ ΕΧΩ ΜΑΘΕΙ ΑΚΟΜΑ ΝΑ ΧΑΝΩ...ΣΕ ΟΤΙ ΜΕ ΑΦΟΡΑ ΣΚΟΠΕΥΩ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΥΠΟΦΕΡΩ ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΟΥ...
“ΣΕ ΑΚΟΥΩ,ΕΠΕΙΔΗ ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ ΚΑΛΑ ΜΑΖΙ ΣΟΥ,ΞΕΡΟΝΤΑΣ ΟΤΙ ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΘΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΗΝ ΣΥΜΠΑΘΕΙΑ ΣΟΥ ΜΙΑ Μ ΕΡΑ...ΣΕ ΑΚΟΥΩ ΕΠΕΙΔΗ ΣΕ ΑΓΑΠΩ..ΚΑΙ ΔΕΝ ΖΗΤΑΩ ΝΑ ΚΑΝΕΙς ΤΟ ΙΔΙΟ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΕΦΟΣΟΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙς ΝΑ ΔΙΑΚΡΙΝΕΙΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΧΗ ΤΩΝ ΑΡΧΩΝ ΜΟΥ ,ΚΑΤΑ ΠΟΣΟΝ ΔΕΧΟΜΑΙ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΤΗΝ ΚΡΙΤΙΚΗ Τ ΩΝ ΑΤΕΛΕΙΩΝ,ΤΩΝ ΛΑΘΩΝ ΤΗΣ ΥΠΑΡΞΗΣ ΜΟΥ..ΑΥΤΟΣ Ο ΕΑΥΤΟΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ “mine”..εχει λαθος λοιπον εκτιμηση οποιος νομισε οτι πρεπει να τον αποδεχτει ,να τον κατανοησει ,νατον αγκαλιασει πριν καν καταδεχτει να τον ΑΚΟΥΣΕΙ!!Θ Ε Λ Ω ΤΗΝ ΗΡΕΜΙΑ ΜΟΥΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ.. που φαρμακωνεται ασυστολα παλευοντας καθημερινα μεσα απο την αντιξοη μαχη με ορατους και αορατους αντιπάλους ..γιατι τους δινεται η ευκαιρια να τσαλαπατησουν τα συναισθηματα των αλλων!Μερος της δυναμης που γεννιεται μεσα μας ,απο τις αντιξοοτητες,ειναι η αναπτυξη της κατανοησης..οχι μονο μαθαινουμε να κατανοούμε τους αλλους αλλα και γινομαστε λιγωτερο προθυμοι να τους κρινουμε...Μαθαμε να να ακολουθουμε τον Χρυσο Κανονα σ'ολοκληρη την ζωη μας,οχι για να γινουμε λαμπρά παραδειγματα συμπεριφοράς αλλά επειδη καταλαβαινουμε οτι υπαρχει ενας ακομη τροπος για μεγαλυτερη αμοιβαια κατανοηση,γιαυτο “ελατε στη θεση μου” η στην θεση οποιουδηποτε εχει αναγκη την κατανοηση και την συμπάθειά σας!!!!!!!!!!ΣΑΣ ΑΠΟΔΕΧΟΜΑΙ ΟΠΩΣ ΗΣΑΣΤΕ ΑΥΤΟ ΕΧΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ!!!