Δευτέρα 10 Αυγούστου 2015

παρδαλή παρδαλή ..................................( φρίκη μετάφραση)


Αγόρι (Α) Κορίτσι (Κ)

(Α) -Σου υπόσχομαι μια νύχτα τρελή
οοοοοοοοοο θα σου αρέσει πάρα πολύ



(Κ) -μου φαίνεται ότι έχεις έπαρση τρελή
κάτω από το παντελόνι δεν βλέπω
 κάτι που να με τρελαίνει τόσο πολύ

παρδαλή παρδαλή
παρδαλή παρδαλή

(Α)-τα ράσα δεν κάνουν τον παπά ,
 ούτε το παντελόνι το ........

 (Κ)-οοοοοοοοοοο η μάνα μου με προίκισε πολύ
νομίζω ότι τα προσόντα μου δεν είναι για το δικό σου το .......

(Α)-ρώτα την δική μου την μάνα που με βρίσκει μερακλή

 (Κ)-αλί αλί και τρις αλί ,
 κορίτσια μη μου παίρνετε τον άντρα
 τον μερακλή με το μεγάλο το ......

(Α) - μωρό μου σου λέω στήσου εκεί

παρδαλή παρδαλή
παρδαλή παρδαλή 

(Α)- θα περάσουμε μια νύχτα τρελή με αυτό το .......

παρδαλή παρδαλή
παρδαλή παρδαλή

(Κ)-ει παλικάρι κάτι με ενοχλεί
πολύ τι είναι αυτό το ματζαφλαρί

(Α)- είναι αυτό που σου είχα υποσχεθεί
με δουλεύεις κολοκύθια με τυρί

(Κ)-εγώ περίμενα έναν μερακλή
και εσύ μου βγήκες μαλθακός σαν το λαβας τυρί

(Α)- οοοο τέρμα το φίκι φίκι
το καλό μου το φιρίκι μου το έβγαλε μικρό φιστίκι

παρδαλή παρδαλή
παρδαλή παρδαλή

τελικά σε κέρδισα και με κέρδισες και εσύ
............................
φρίκη μετάφραση απο Ελεύθερη Ψυχή



Δεν υπάρχουν σχόλια: