Τρίτη 11 Αυγούστου 2015

Θάλασσα μου


1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

μοναχα εσυ μπορεις ...να με νοιωσεις ...να με ερμηνευσεις μεσα στα νερα των πολλων χρωματων σου θαλασσα μου λατρεμενη ... πριν καθε βρσδυ ο Μορφεας σφαλησει τα βλεφαρα αφουγκραζομαι τον φλοισβο των κυματων σου την βοη του θαλασσινου αερα την απιθανη αυρα σου με του Αυγουστου το φεγγαρι συντροφια ,ακουμπάω το αυτι μου στο μικρο σαλλιγκαρι σου !!ποσα μυστικα ονειρα χιλιαδων ψυχων εχει κρυψει ενα τοσο δα μικρο ..απο τα πολλα τα αμετρητα τα δικα σου εγω διαλεξα αυτο που μου μαρτυραει πως ηταν οι μερες και οι νυχτες του οταν δεν το κρατουσα στα χερια μου....δεν τολμω να το αγγιξω καν μην το πονεσω κιας φαινεται σκληρο ...ειναι ευαλωτο να σπασει...το αγαπω αυτο το σαλιγκαρι σου ...χαρισμα απο την Παναγια στηνΤηνο δυο ειχα το ενα το δωρισα στην θάλασσα μου εκει που ηταν ο προορισμος του ισως δεν θαπρεπε να τα χωρισω ηταν το ενα διπλα στο αλλο πολλα χρονια σχεδον 40 μια ζωη μαζι και τωρα χωριστα επικοινωνουν ελπιζω με της θαλασσας το ιδιο το κυμα που βρισκεται αναμεσα στις δυο ακρογιαλιες που Σαρων ει το ενα ακριβως απεναντι αντικρυζουν την ΑΝΑΤΟΛΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΥΣΗ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΝΕΡΑ ΣΟΥ ΘΑΛΑΣΣΑ ΜΟΥ...