Τετάρτη 9 Σεπτεμβρίου 2015

Τα πιστεύω που έχετε για εσας


Το μεγαλύτερο λάθος μας
 είναι ότι ψάχνουμε ασφάλεια
 θεωρούμε τα πράγματα δεδομένα και πιστεύουμε πολλά πράγματα

.....
 πιστεύουμε
 .... 
δεν τα βλέπουμε όπως είναι!
.........
 Πιστεύουμε
 ότι οι άνθρωποι που είναι κοντά μας θα πρέπει να μας αγαπάνε 

Πιστεύουμε 
οτι θα πρέπει να έχουμε μια χαρούμενη ζωή όλο το 24ώρο και με happy ending 
όπου το happy ending είναι αυτό που εμείς  πιστεύουμε

 Ζούμε μια ζωή μέσα στα πιστεύω 
και ότι δεν είναι έτσι όπως το πιστεύουμε εμείς .... 
τότε γίνεται η δυστυχία μας!

Πιστεύουμε
 οτι θα πρέπει να μείνουμε με συγκεκριμένους ανθρώπους στη ζωή μας 

Πιστεύουμε και δεν ζούμε
 ..............................
πιστεύουμε οτι οι άνθρωποι που είναι κοντά μας ,
 μας κάνουν πάντα καλό ..... 
όμως σας λέω κάτι ..... 
τα πιστεύω που έχετε για εσας ...... 
προέρχονται απο αυτούς! 

Αν η ζωή σας είναι τόσο χάλια 
τόσο χάλια που δεν τη θέλετε πια 
τόσο χάλια που πιστεύετε οτι δεν αξίζετε να υπάρχετε πια ..... 

Σας λέω να αλλάξετε περιβάλλον .... 

Γιατί οι άνθρωποι που έχετε κοντά σας, 
σας δηλητηριάζουν με το πιο νόστιμο ποτό ...
στο όνομα της ΄'δήθεν" 
αγάπης 
οικογένειας, 
φιλίας 
και σε οτιδήποτε εσείς απλά πιστεύετε τυφλά. 

Ελεύθερη Ψυχή

1 σχόλιο:

Jekina Anagis είπε...

https://www.youtube.com/watch?v=BZlmnrO2sSQ
Α Κ Ρ Ι Β Η μου αγαπη εισαι η θάλασσα της ψυχης μου

"Θάλασσα μάνα αρμύρα μου εσύ, γαλάζια μοίρα
για παραμάνα στον ώμο χρυσή τον ήλιο πήρα
θάλασσα μνήμη, μαύρο μου ασήμι
πάρτην καρδιά μου και κάντην νησί
του ανέμου αγρίμι"

(http://www.stixoi.info/stixoi.php?inf...)

Στίχοι: Λίνα Νικολακοπούλου
Μουσική: Θάνος Μικρούτσικος
Πρώτη εκτέλεση: Μίλβα

Παράμ παράμ παράμ γυρνάω χορεύω
στην άμμο του χειμώνα με τα φύκια
τη θάλασσα που αρρώστησε γιατρεύω
και κάνω με τα αστέρια σκουλαρίκια

Παράμ παράμ παράμ παραμονεύει
στο πέλαγο του χρόνου το καράβι
μια άγκυρα η ζωή μου ζητανεύει
το βάθος του έρωτα της να συλλάβει

Θάλασσα μάνα μοίρα μου εσύ
γαλάζια μοίρα
για παραμάνα στον ώμο χρυσή τον ήλιο πήρα
θάλασσα μνήμη μαύρο μου ασήμι
πάρ' την καρδιά μου και κάν' την μισή
του ανέμου αγρίμι

Θάλασσα μάνα μοίρα μου εσύ
γαλάζια μοίρα
για παραμάνα στον ώμο χρυσή τον ήλιο πήρα
θάλασσα μνήμη μαύρο μου ασήμι
πάρ' την καρδιά μου και κάν' την μισή
του ανέμου αγρίμι

Παράμ παράμ παράμ παραμυθένιο
ναυάγιο μες στα σύννεφα η σελήνη
κορμί του Ποσειδώνα σιδερένιο
ποιο πέτρινο μουσείο να σε κλείνει

Θάλασσα μάνα μοίρα μου εσύ
γαλάζια μοίρα
για παραμάνα στον ώμο χρυσή τον ήλιο πήρα
θάλασσα μνήμη μαύρο μου ασήμι
πάρ' την καρδιά μου και κάν' την μισή
του ανέμου αγρίμι